- Du ska faktiskt bli mamma

Jag har inte riktigt förstått att jag faktiskt ska bli mamma, att lilla JAG ska få bli mamma.
Kan inte ens förstå att jag snart har vetat om det i en vecka.
 
Stundtals så är det allt jag tänker på, vagn, skötbord, baby bodys, bröstpumpar, ja allt sånt där som en förälder "borde införskaffa sig".
Andra sekunden är jag påväg för att ta en cigarett.
Jag har varit rökfri sedan i söndags..?.. måndags?.. dagarna excisterar inte längre för mig men iallafall så har jag slutat röka.
Det har jag alltid varit stenhård med, att den dagen jag blir gravid så är det färdigrökt.
 
Jag är ännu väldigt tidig i min graviditet, vecka 6 (5+1) därför har vi gått ut till dom närmsta bara samt att jag håller mig "anonym" ett tag till.
 
jag har massor av funderingar kring graviditeter , eftersom alla är så olika så mina dagar består mest av googlingar och forums sökningar.
jag vill veta precis allt som går att veta om en graviditet, allt om förlossingar, allt om första tiden hemma.
kommer vara så överdrivet påläst efter ett tag att jag nog kommer lessna men då får jag trösta mig med att jag kan börja köpa kläder och dylikt.
 
 
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!