- försöka äta

matvägrardagen kan vi döpa denna dag till tycker jag.
i morse mådde jag så dåligt att jag höll på att kräkas för ingenting.
men det var inte det normala illamåendet, när allting snurrar och man får kväljningar.
utan jag mådde ganska bra men ändå ville kroppen kräkas?!.
iallafall efter en stund fick jag i mig ett knäckebröd, drack en massa vatten samt yttepytte lite saft för att få i mig lite socker, gick och la mig i hopp om att somna.
nä, min kropp ville vara vaken men jag fick ligga blixt stilla för att inte må dåligt.
efter många timmar somnade jag om och vaknade för en stund sedan, har kokat nudlar som jag lyckats få i mig och jag hoppas dom får stanna kvar.
 
jag mår ganska dåligt när jag har såna här dagar eftersom jag har någonting som växer där inne och behöver nyttig mat men det får jag inte i mig.
lite yoghurt eller knäckebröd är oftast det som slinker ner, det är väl ingen mat för en gravid kvinna?
dessa dagar får psyket att varandra iväg ganska rejält för det känns som om allting är mitt fel, men jag kan inte råför att hormonerna är i sån obalans att detta händer.
nu har jag iaf fått i mig "mat" och det får duga.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!