En Unge I Minuten

 - när man är gravid så tittar man endast på förlossningsprogram eller någonting som har med en graviditet att göra.
just nu sitter jag på youtube och kikar på "en unge i minuten".
alla barn är självklart "mirakel" men jag glädjs betydligt mer åt de personer som har försökt att få barn länge än de som är med om ett fyllesnedsteg.
 
i programmet jag tittar på är det ett par som hade förökt i åtta år innan dom fick sin lilla son.
åtta år. kan ni förstå vilken barnlängtan dom lär ha haft? och hur många besvikna månader dom har fått utstå i kampen om att äntligen få bli gravida?
 
 
 
vet inte riktigt vad jag ville komma med de här inlägget förutom att jag verkligen ser fram emot att få föda barn.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!