" hur fan ska vi ha råd med det här?"

precis den meningen ekadd i mitt huvud när jag såg på graviditets testet att jag var gravid.
både jag och min sambo har jobb (dock är jag sjukskriven en 3 veckor till) vi har båda pengar undansparade och vi letar efter större boende.
men ändå kan jag inte sluta tänka på vad allting kommer att kosta.
barnvagnen vi kommer köpa kostar 5-6 tusen. spjälsäng och skötbord kostar 500-1000kr styck. kläder ska de finnas gott om i alla möjliga storlekar. blöjor ska handlas, amningsbhar i mängder, mammakläder skötväska, bröstpump, salvor, sängkläder. mössor vantar ja herregud kommer inte ens på allt som ska köpas.
än har ingenting inhandlats för vi kommer vänta tills könet avslöjas :) men kan säga att jag lär spara betydligt mer nu under hösten / vintern för att kunna köpa allt det nödvändiga till bebisen. för jag tar tyvärr inte emot ärvda saker. jag vill ha nya fina saker till min första bebis. att känna att JAG OCH MIN SAMBO har skapat och betalat allt detta.








Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!