ingen bra dag

- jag har fått en liten fobi för att vara själv.
jag försöker sova bort dagarna då kim kommer hem sent från jobbet.
idag är en sån dag.
dock vaknade jag av att mitt huvud höll på att sprängas, huvudvärk som går ner i nacken och ont i tänderna (jag har en tendens att gnissla tänder när jag drömmer oroliga drömmar)
sen har mitt illamående kommit tillbaka, så jag höll på att spy ner hela lägenheten när jag försökte ta mig till toaletten. tänkte att jag skulle försöka sätta mig i badkaret och njuta men kommer tyvärr varken upp eller ner p.g.a de här jävla knäät. så då brast jag ut i gråt och kände mig värdelös och barnslig.
känns som om denna dag inte kan bli så mycket värre. ..

detta är ilandsproblem för en gravid kvinna, jag skäms!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!