vägen tillbaka

- idag är det två dagar sedan jag opererade mig och jag "tränar" så mycket som jag får.
men vet ni hur svårt det är att lyfta ett ben som du inte har muskler kvar i?
det skiljer ju 6cm i storlek på mitt högra ben från de vänstra, vilket är sjukt mycket.
iallafall, övningarna jag har fått av läkaren ska göras två ggr per dag.
det känns som om jag har börjat fått rörlighet tillbaka i benet eller är det också inbillning?
jag vågar inte tro på någonting längre förens jag kan böja det och sträcka ut det som det friska benet samt att jag vill kunna stå och gå på det NU! inte om en vecka NU!.
 
 
fick även hem min lönespec idag.. 1800:- får jag i lön och försäkringskassan lär jag inte höra nått från inom dom närmsta veckorna, hur fan är detta möjligt?!
sveriges försäkringskassa är ibland ett skämt, man tror inte att det ä'r så hemskt som man läser.. men det ÄR faktiskt så hemskt!

nu ska jag sluta klaga, göra lite fler stretchövningar och glo på tv.
hoppas ni får en fantastisk dag!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!