barnvagn

"åh nu får jag äntligen titta på barnvagnar" har jag tänkt för mig själv sedan vi bestämde oss för att bli föräldrar.
jag tar tillbaka den meningen.
vet ni hur svårt det är att köpa sig en barnvagn?
det är inte "bara" att säga; den var fin den tar vi.
det är precis som att köpa en bil, lägenhet eller något annat hightech.
går man in på t.ex babyproffsen och beställer sig en barnvagn kan man räkna med 6-8veckors leveranstid så det är ingenting man får med sig hem.
 
det enda jag vet om "min vagn" just nu är att jag vill ha 4 fasta hjul, lufthjul dessutom.
att vagnen ska vara svart och att den ska vara godkänd av alla dessa testpatruller som finns.
men det utgör ungefär 10-15% av att välja vagn.
 
vagnen ska passa just DIG och din sambo, så vilken vagn som helst kan man inte köpa.
men vi är på god väg att hitta våran blivande vagn.
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!