köpt en vagn

nu har jag äntligen fått tummen ur.. och köpt vagn, det fick bli en Brio Happy.
jag hoppas verkligen att jag kommer bli nöjd.
 
"Brio Happy Teleskopchassi + Sittdelsklädsel + Liggdel Harmony Black är en komplett duovagn med sittdel och liggdel."
 
jag ville dock ha den helt mattsvart men det var tyvärr slut så jag fick nöja mig med små cirkel detaljer som inte syns sådär överdrivet mycket. men de är så fin :D
 
 5990:- (gratis frakt) tycker jag var ett sjukt billigt pris för en vagn. jag vet folk som minst betalar det dubbla.
Teleskopchassi vad ett måste, eftersom kim är 5 äpplen högre än vad jag är.
känns så oerhört skönt att ha vagnen avklarad.
vad är det mer som ska inhandlas? spjälsäng? eller ska jag vänta med det?
 
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!