Sova?

en större lägenhet hade varit guld värd just nu känner jag.
men eftersom ingen lämplig vill flytta så får vi bo kvar i lägenheten vi har nu .
 
iallafall, barnvagnen är beställd, uthämtad och väntar på att bli ihopbyggd.
så nu återstår ; Spjälsäng.
 
vilken väljer man? hur snål eller givmild ska man vara mot plånboken?
vad mer behöver man köpa?
vad är nödvändigast att ha hemma?
när man kan börja köpa salvor och allt sånt där crap som hör till?
 
 
för mig lutar det åt denna spjälsäng, tycker den är oerhört fin samt att jag gillar dom små blåa söta förvaringslådorna under, hur praktiskt som helst när vi bor trångt och även senare.
självklart kommer jag köra på att samsova på nätterna, men under dagarna vill jag gärna att bebisen sover "i sin egna säng" om den inte är en bebis som vill bli buren 24-7.
det återstår att se.
 
 
 
 
blev ganska förälskad i pingvinerna, men det andra känns mer "harmoniskt" för en liten bebis.
well, återstår att se vad det blir.
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!