Vi fick äntligen se dig.

idag var vi på ultraljud!
någonting vi har längtat efter sedan jag fick veta att vi väntade tillökning.
det fanns bara en bebis i magen :)
ord kan inte beskriva känslan när man får se sin bebis för första gången.
jag blev helt mållös, visste inte alls vad jag skulle säga eller göra.
men allting såg jättebra ut och det har varit en sån oerhörd upplevelse för både mig och kim idag så det blir nog garanterat att somna ovaggad ikväll :)
 
det första vi fick se bebisen göra var att den gned händerna mot varandra
( som en person som smider onda planer)

BM tog alla mått för att fastställa hur gammal bebisen är.
sen frågade hon; har ni funderat på det här med att ta reda på kön?
innan hon ens hade frågat klart svarade jag och kim i kör; ja absolut vill vi veta!
så visade hon könet och sa; ser ni vad de är?
kim; det är pojk va?!?!?!?!?!
och vips, vi ska få en liten prins!
 
sen var det dags för "fotografering". men bebisen vägrade lägga sig i profil utan vred bort huvudet hela tiden. men snoppen visade han mer än gärna upp.
så jag fick ställa mig upp en stund, gå runt lite. hoppa lite, skaka lite på rumpan och magen sen la jag mig åter igen på britsen. och då hade pyret somnat så vi fick 3 jättefina profilbilder och en bild rakt framifrån på ansiktet.
 
Nu ska jag fortsätta kika efter barnvagnar och lite kläder. :)
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!