mammashopping

idag har jag inte lust att trycka mig alla dessa kläder som jag har här hemma.
jag ska bege mig in till stan , stå först in i gallerian för nu är det verkligen dags att införskaffa sig lite nya rymliga kläder.
 
att försöka få på sig byxor är inga problem, men  att ha dom på sig en längre stund (mer än 10 minuter) får mig att vilja kräkas för att det sitter så oerhört obekvämt.
alla toppar och linnen har sagt hejdå tack vare att brösten ibland är så stenhårda och kräver utrymme, en ny bh står högst på schemat!!!
 
vet ni hur snyggt det är när det ser ut som att brösten kommer ploppa ut vilken sekund som helst.
åh jag ska köpa en sån stor jävla bh att jag kan ha den som övernattningslägenhet
 
ska även kika på lite bebissaker när jag ändå är inne i stan, lite strumpor och annat gull  (men inga kläder förens ultraljudet)^^
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!