sova i egen säng?

jag vet att många är emot att "spädbarn " ska sova i egen säng, vilket jag inte riktigt förstår?! 😐
Jin sover oftast kanonbra i sin säng, när han gråter på nätterna / tidigt på morgonen får han komma över till våran säng och sova resten av "natten" 🌌🌠🌛☁
alltså; vi tvingar honom inte att sova i spjälsängen .

* jag älskar samsovning men jag älskar även att slippa bli sparkad i ansiktet / att bli dragen i håret pga att lillen drömmer livligt 😝😝
Jin kan vara oerhört lättväckt ifall man rör sig i sängen ,därför är spjälsäng en kalasbra uppfinning 💎💙

Jin somnade i min famn när nattningen skedde ,vilket han aldrig gör 😨
lyfte över honom till sin säng och där har han sovit sedan 19.00 ungefär








Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!