surpuppa

Jävla Sanna Nielsen säger jag bara..
hennes låt undo dök upp på Youtube när jag klickade runt och vips så började Jin storgråta.. -.-

inte ville han att man la ner honom heller så jag har gått runt med honom på höften i ca 1,5timme och försökt plocka undan lite saker.
man får Leva i kaos när man har barn, livet är kaos,barn skapar kaos., livet är perfekt.

haha lite roligt att Jin har fått Kims humör och min korta stubin. ber till gudarna för att den försvinner under tonåren annars har vi nog lite problem :p

Jin blev så trött att han somnade precis.. 💙



ändå sov han från 10-12. lär bli en riktigt kort stund denna gång




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!