bvc utan bebis

Idag var jag till bvc , samma ställe iallafall men jag skulle träffa min gynekolog/barnmorska  Anna som var helt ny för mig.
Min gamla hade nog gått i pension HALELULJA !
Den nya tjejen var fantastisk och super snäll :)
Vi bokade in cellprovtagning i februari , jag var alldeles för svullen för att det skulle gå att genomföra idag.

OCH FUCK YOU VÄDERGUDARNA! 
påväg därifrån så halkar jag på en isfläck ..rätt ner på mitt knä , inte det bra knäet utan mitt opererade..Min första tanke var :" vem ska jag döda..." så jävla arg blev jag.
OM jag böjer det för mycket strålar det upp i höften, knät har århundradets fulaste blåmärke och skrapsår .. jaja


Kim var hemma med Jin :) dom båda låg och sov!!!!! En annan skyndade sig hem, halt som halta lotta i tro på att Jin är mammig och jobbig. Vi möttes upp på Willys för att handla.. Ungen tittar inte ens på mig, inte ens ett Leende fick jag. Sen har det varit papapapapapapppaaaaa hela kvällen -.-
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!