Jins första jul

Då var dagen över. Jag ligger i sängen och tittar på Svensson Svensson , tradition för mig :)
Jin sov bara middag en gång idag , han har varit uppe idag varv idag. Trodde han skulle slockna direkt idag bilen hem men han somnade inte förens efter halva vägen 😊

Jin fick prova lite julmat idag. Var så osäker på vad han "kunde äta ". Fick bli potatis , rödbetsallad, ägg och pyttelite sill + kalvsylta som morfar tröck i honom :) smakade lite skinka och köttbullar också , ris ala malta åt han också.
Han var sååååå duktig på att öppna paketen helt själv 😃 det trodde jag inte. Men han slet och drog.

Jag känner att jag skulle vilja krypa ner i sängen och sova redan nu. Har varit uppe i varv sedan jag vaknade . Ingen lugn stund alls idag :)
Hoppas ni haft en jättebra julafton och nu peppar vi för nyår och 2015 😚













Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!