barnmorskan var sjuk.

jajamensan, min barnmorska var sjuk så jag fick hennes kollega :)
världens bästa och snällaste dam, henne önskar jag att jag hade fått från början.
hon var så oerhört enkel att prata med, hade massa bra information och svarade lätt på alla frågor.

iallafall så mättes magen, lyssnade på hjärtat och stick i fingret.
hon kände även hur han låg med huvudet och hon gjorde så att jag också fick känna på huvudet :)
väldigt frän känsla.
jag gillar dock inte när dom klämmer och härjar med magen, gör ont på ett obehagligt sätt..

fick även väldigt mycket beröm över hur "säker" jag är över min egen förlossning och hur lugn jag verkar vara inför den, att jag inte lyckats blivit påverkad av skräckhistorier och andra obehagliga saker :)
hon fick mig att känna mig som en person som kommer bli en bra mamma, hennes pepp-talk var underbart :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!