BB väskan

nu har jag nog packat klart BB väskan (så gott som iallafall)
fick jättebra tips från LisaMarie och Sofia om vad som är bra att ha med sig.

det är väldigt spännande att jag snart ska få uppleva en förlossning.
jag ska få bli mamma också, helt jävla otroligt.

förr ville jag absolut inte ha barn och senast igår sa jag till Kim ; undra om jag någonsin kommer tycka om andras barn...
hans svar blev snabbt ; Mäh,du gillar ju Samuel?!

så lite barnkär har jag nog blivit :) eller så är det för att vissa barn ligger en lite närmare om hjärtat.
dagisfröken blir jag nog inte ;)






svårt att välja vilka kläder man ska ha med sig till BB. :(
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!