blir inte trött..

snacka om att en gravidkropp kan gå från att sova 24-7 till att gå på sparlåga.

i natt sov jag sammanlagt 1,5timme och ännu är jag vaken.

"somnade" på soffan en sväng medans jag hade tvättstuga också, fast tycker egentligen inte att 6minuter gills som sömn :p

imorgon ska jag träffa lite läkare angående mitt knä, framtida planering för vad som komma skall. hoppas det finns någon bra lösning för hela min familj.

jag vill ha så mycket info som möjligt gällande operation och amning osv.
hur den första tiden kommer vara, ifall jag kan vara sjukskriven eller måste ta ur mammaledighet, eller om kim kan vara pappaledig.
kommer jag bli lika orörlig som sist??
kommer det ta ett halvår att rehabiliteras igen?!

tusen miljoner frågor, måste nog tagga ner lite nu och försöka sova.



bjuder på en bild på den tröttaste katten i stan
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!