somna, läkare och Toblerone!

igår lyckades jag somna!! kim erbjöd dig att massera min svank, han skulle bara borsta tänderna och under den tiden hann jag somna :p
så jag fick vara utan -.-
vaknade dock efter 2timmar och var jättehungrig.

träffade min läkare idag, blev inte ett dugg klokare av hans termer.men är sjukskriven till den 9april nu. sen börjar min mammaledighet och därifrån ska vi se hur mitt knä repar sig :)
jag "gillar inte" läkare, dom är så oerhört kalla. sjukhus miljö gillar jag inte heller. börjar tröttna på att besöka sjukhus faktiskt -.-

jag har fått en fetisch för Toblerone nu. jag börjar förstå varför Mona Sahlin köpte det ;)

imorgon är det dags för glukosbelastning igen -.-
det ser jag inte fram emot...
att gå upp tidigt gruvar jag mig för eftersom mina förvärkar alltid är igång då. förhoppningsvis "överlever" jag.
måste komma ihåg att berätta om mina värkarna samt hur fruktansvärt ont jag har i fingrarna och mina handleder.
finns det stödstrumpor för händer?!


hann med shopping innan jag drog från lasarettet :)






Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!