ganska sur

jag känner hur mitt humör är påväg ner i botten..
foglossning är tamefan ingenting att leka med men det förstår inte folk som aldrig råkat på det.
inte fan tvingar man väl människor med ryggskott att jobba?! eller andra krämpor?!

ringde till min barnmorska angående 3saker idag.

*foglossning
*moderskapsintyg
*glukosbelastning.

tror ni hon har ringt upp?.. nej

deras telefon tid slutade kl 12. känner verkligen peppen på livet.
känner på mig att det kommer ta tid att få tag i henne men jag gör ett nytt försök imorgon.

ska även försöka få tag på en tid till vårdcentralen för min foglossning samt att jag måste ringa min sjukgymnast för ny,börjar mitt högra ben säga Hejdå och knät har svullnat upp -.-
Fuck offfff and dieee..


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!