snabba puckar

har idag fått ett samtal från en läkare på falu lasarett angående mitt knä.
skulle få en tid att träffa honom nästa vecka så han får rycka klämma och känna

vi pratade om magnetkameraröntgen / ny operation ifall det är ett måste.
men isåfall ska det ske efter att bebisen är född eftersom det känns bra onödigt att göra mig invalid inför förlossningen samt riskerna för bebisen.
hoppas verkligen att vi kommer fram till en perfekt lösning.
det som känns bäst är att mina läkare / min sjukgymnast verkligen lyssnar på mig och tar det här seriöst, alla har vi ju läst om läkarmiss inom vården eller folk som inte får den hjälp dom behöver.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!