tralalalalallaal

"inlåst" på samma rum som alltid.
kan nog snart börja arbeta på det här stället, kan allting innan och utantill. om inte annat kan jag servera folk fika ^^

igår när vi åkte härifrån hade ingen bebis kommit till världen. men idag när jag kikade på tavlan visade det sig att det kommit en massa bebisar till världen :D



iallafall så var blodtrycket oförändrat.
proteinet låg på samma nivå, hade dock spår av blod i mitt urin men det berodde antagligen på undersökningen igår, ingenting ovanligt sa dom.
ligger i sjukhussängen och kikar på tv, väntar på läkaren.
får se hur länge jag får vara kvar idag.
ber till gud att det INTE är våfflor till lunch för då kräks jag.
blääää för våfflor!!!!!





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!