egentid - möhippa

igår gjorde jag det absolut mest förbjudna som finns, nej jag rånade varken en bank eller misshandlade en främling.
jag hade egentid och drog iväg på möhippa!
" LÄMNADE SITT BARN SOM ÄR EN MÅNAD GAMMAL", precis så hade mamma-maffian beskrivit det.
kim lekte med sina vänner och Jin befann sig i borlänge med mormor och morfar, möhippan var även i borlänge.
så i ca 3 timmar var jag borta från min guldklimp och vet ni vad? han hade sovit största delen och när han var vaken låg han och spanade runt bara :) gick hur bra som helst.

möhippan var jätte mysig,blev ingen fylla eftersom bruden är gravid så vi får allt ta igen det sen och dra igång en fruhippa när ungen är född :)







Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!