kupolen med mormor

idag åkte jag hem till morfar med Jin, efter en stund tog jag med mig jins mormor till kupolen.
var på jakt efter skor till bröllopet på lördag.
hittade skor,väska och strumpbyxor samt en ny bh.
Jin fick också en massa kläder :)😘💎👣

jag är helt slut i kroppen :(
Jin har varit så otroligt bråkig idag, ingenting Fungerade, han ville bara att jag skulle gå runt och bära pp honom men han är så fruktansvärt tung och mina muskler är inte de samma efter kejsarsnittet :(
han nöjde sig inte med närheten utan jag var tvungen att bära honom i 3 timmar annars gallskrek han.
och ju mer klockan blev desto argare blev han eftersom hans "sömn tider " blev rubbade.

vi håller tummarna för en bra dag imorgon, mammas lilla hjärta 💙💙💙💙
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!