bebistankar

Jag har tänkt en hel del på framtiden. 
Tankar som far runt omkring inne i huvudet 
Jag lutar mer och mer åt att Jin kommer få vara "stor" om/när han kommer få syskon, upp emot 6-8 år. 
Jag är inte en barnkär person, har aldrig varit det heller. Jag rycker som sagt inte om människor 😝
Men jag älskar min lilla chubby mest av allt i hela världen 

Jag och Kim diskuterar mycket angående barn och barnuppfostran .vi står exakt på samma trappsteg och detta kommer många tycka låta förjävligt nen VI tror tyvärr på detta ; man kan inte älska någon lika mycket Som en annan..
*Alla föräldrar har "favorit barn" och de som säger motsatsen ljuger tyvärr 
Låter förjävligt hårt men det ÄR SANT.
Att favorisera hör till ,det är inbyggt naturligt.
Ställ er frågan; älskar ni era barn lika mycket som eran partner ? Älskar ni eran partner lika mycket som era vänner / föräldrar /mor och farföräldrar
Osv osv osv ..listan kan göras hur lång som helst :)


Om Jin får ett syskon , kommer jag att amma? Ge flaska från start ? Vad kommer flaskan innehålla? Bröstmjölk eller modersmjölkersättning ? Kommer jag önska "ett visst kön" på bebisen?
Kommer jag bli besviken om det visar sig vara motsatsen till det jag hoppades på ?
Kommer Jag Att hoppas?
Hur kommer förlossningen bli? Föda vaginalt ? Planerat snitt ? Akut snitt ?
Vad ska barnet heta ? Vem ska barnet namnges efter ?

Vem/vilka ska bli gudföräldrar ?
Vem kommer att få vara föräldraledig längst ? Hur kommer jins relation bli med den nya bebisen ?
Vill Jin ha en relation till barnet ? Blir det mycket svartsjuka ? Kanske blir han överlycklig av att få bli storebror ..vem vet ?

Detta är tankar som far omkring i mitt huvud just nu 


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!