Borlänge

idag har jag varit hemma hos mamma hela dagen :)
vi gick även över till den finska föreningen och åt mat 🍲 💙
Jin gick kokta morötter ,potatis och sås, mumsigt!

det finns en "dam" där som jag INTE gillar, har aldrig fattat tycke för henne..
idag låg Jin på golvet där inne och sprattlade.. "åh..han kan inte krypa om han har byxor på sig.." 😒 really? are you kidding me.. tar jag av honom dom fastnar hans tjockislår i golvet ..
"lägg en kudde där så han inte slår i huvudet "... really? are you kidding me? 😒 Jin låg 1 meter från stolen...

mammas frisör var även där, åh vad Jin blev blyg för henne 😍 jag blir lite extra glad när jag märker vilken tjejtjusare han är 😝 pappa upp i dagen

nu ska jag fortsätta titta på efterlyst 💋









Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!