cry me a river...

Herregud vilken Katastrof dagen har varit... Jin har sovit ÄCKLIGT dåligt... 30min första gången, andra gången sov han max 25 min... brukar sova minst 2,5 timme per dag...
skitförbannad unge har jag haft, allt jag gjorde var kaos.. han var glad när vi tog en promenad med vagnen men så fort vi kom inomhus blev han ett minimonster.
lite glad var han en stund vid matbordet när han fick leka med sin nya tandborste.

sedan tog vi ett bad och då var han super glad :)
men när vi gosade ner oss i sängen bröt helvetet lös igen.. han slocknade direkt efter att flaskan var slut.. skulle gissa på utmattning 😥😔

nä usch för såna här dagar ,jag avskyr dom!!! känner mig brutalt värdelös som mamma

nu ska jag ligga kvar här och krama om min lilla älskling, sedan diska och till sist baka en kaka :)







Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!