Puss min fina

idag har jag lekt med Hanna 💙
vi gick på matmarknaden, hon hade hört ryckte om att det fanns langos där ;)
vi satt i solen och åt, gick och köpte lite kläder till Jin, tog en promenad längs ån och bara pratade, om allt 💙 vi avslutade dagen med en fika.
Jin var glad precis hela dagen, blir faktiskt lite chockad nu när jag tänker på det. 😊

medans vill satt och fikade blev Jin bästis med Hanna också.
sen ställde Hanna den "sjukaste " frågan ; vad vill Jin ha i julklapp 😚
svarade att han nog behöva en cross / motorcykel ;p

efter en lång dag på stan vinkade vi av Hanna och gick till hem till faster Krista :) drack kaffe, gick till affären och sedan hem. nu sover Jin och jag ska bara sitta och vara för mig själv 💜💜💜
tack för en underbar dag Hanna. du är guld värd







Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!