tack gode mr.G

jag somnade inte alls tidigt igår😒
men långt innan två iallafall, det tackar vi gudarna för.
Jin ville inte gå upp förens kl sju dessutom, halleluja igen!!! 😍😍😍
även fast jag var jätte trött så var jag oerhört Glad ☺ fick ju tre timmar mer sömn än dagen innan 💜
vi gick upp för att äta frukost, kaffe ☕ till mig och gröt till lilla herrn
han åt en hel portion 😱😨 det har han aldrig gjort förr. blev riktigt impad
efter det gick vi tillbaka till sängen för att busa med pappa :)
nu sover killarna bredvid mig i sängen 💎💙

jag kan däremot inte sova/slappna av så jag fortsätter glo igenom alla bilder jag har på telefonen.

sen ska vi upp till faster Krista och fikad, ska låta henne testa min Nutella cheesecake







Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!