kupolen

Idag tog vi en familjetripp till borlänge för att gå på kupolen. Jin fick 3 nya plagg :) en ny tjocktröja som vi hoppas på ska passa till hösten, köpte storlek 98. 
Kim fyndade en jacka som jag själv vill ha!!
Efter det åkte vi hem till mormor. Morfar dök upp fort som attan. Det finns nog ingen som Jin avgudar så mycket som sin morfar. Blir helt varm i mig av bara tanken 💙
Så Härligt att min pappa är Så fäst vid jin också, det gör mig ännu gladare. 

Imorgon har vi lite samtal att Stå i. Ringa angående nycklarna till lägenheten , flytta hemförsäkring , elbolag ..sen var Det något mer men Det minns jag Inte .. Varför kan vi inte få nycklarna imorgon istället ??? 😡😡😡😡😡
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!