hemma!!

- Jag var tydligen redan utskriven från lasarettet och fick lämna det när jag ville -.- som "tur " var började inte kim förens kl.10.30 och kunde hjälpa mig hem.
Hämtade även ut mediciner och det gick helt okej att ta sig upp och ner för trappan.. 
Men hur fan ska jag orka springa omkring på ett sjukhus nästa vecka(ta mig till sjukgymnasten)
Känner mig så förbannat jävla obegränsad och ivägen för allt och Alla... Nu hoppas jag verkligen att Kims jävla jobb kan ge honom lite medvind.. 💩🔫


Här har lag legat typ hela dagen.. Varit upp på toa två gånger, somnade i typ en halvtimme. Hämtat kylbandage och ska snart koppla på den där enorma skenan på benet igen. Well, dom säger iallafall att det värsta snart är över
De tre första dagarna är alltid jobbigast.
Peppppppp pepppppppp!!!!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!