hit och dit.. upp och ner

Idag var det äntligen dags för mig att få ta bort stygnen efter operationen.. Trodde jag ja..
Inte nog med att jag fick vänta i väntrummet i 30 minuter  (ALLA JÄVLAR som dök upp efter mig fick komma in före) så tog dom bara hälften.. Resten av stygnen plockas bort på fredag eftermiddag -.-
Fick nya plåster som kommer bli min Död!!!!! JAG HATAR ATT DRA LOSS FÄRSKA PLÅSTER från benen,  fastnar i vart enda litet fjun som finns!!!

Jin har varit så brutalt jävla svårsövd den senaste tiden. Han har nyss somnat och klockan var närmare 22.... Inga rutiner alls 👎👎👎👎👎
Vill att han ska vara hos dagmamman så han får springa av sig lite men icke

Vi är inte välkomna överhuvudtaget förens kopparna är helt torra..
Hur fan vet man det? Tycker alla koppor redan nu är torra och frasiga? 

Mormor och morfar kom på eftermiddagen också. Busade en massa med jin, sedan var det dags för kvällsmat. 
Köttbullar gräddsås och makaroner fick det bli!
Nu är vårat lager med köttbullar slut så det är dags att rulla nya!! 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!