Julafton 2015 🎄🎁

Nu lider julafton mot sitt slut och den har varit helt fantastisk 💕
Vi började morgonen med en jätte glad jin som väckte mig genom att krama mig och stryka mig på kinden, pappa kim väckte han med att pussa på honom!! 
Vi gick upp och skulle titta på klapparna under granen..  Jin märkte dom inte överhuvudtaget utan blev fascinerad över att det låg en tom Marabou förpackning på bordet.

Sen var det i full gång med att öppna paket. Medans kim fick bygga ihop några utav dom passade jin på att leka med de andra klapparna.. Men otålig blev han när cykeln skulle skruvas ihop 💙💙

Sedan klädde vi på oss och for till Borlänge. 
Mormor hade fullt upp med att fixa maten.
Istället för julklappar till varandra köpte vi alla en trisslott och la i en hög, alla fick dra en lott och skrapa :) räcker gott och väl. 

✨Känns nästan fånigt att ge julklappar till vuxna nu när man har barn och SJÄLVKLART Har vi en vit jul i våran familj.  Alltid haft och kommer alltid att ha!!


Jin sov ingen middag idag utan somnade fort i bilen påväg hem och det var inga problem alls att lägga honom 💙💙💙

Just nu sitter jag och tittar på Svensson Svensson + planerar Nyårs middagen, TIPS??









Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!