mysiga lilla hjärta 💙💖

Ja nog är det vattkoppor jin har fått. 
Helt makalöst prickig och värst är lår / rumpa.
Han har ett par runt munnen också tack vare nappen, dags att slopa den där nappen nu -.-
Vi har satt som mål att när han fyller 2 ska han vara "napp-fri"

Idag har vi verkligen inte gjort mycket.. 
Vaknade kl 09, gick upp efter en halvtimme . Kollade på tv, jin åt yoghurt, sedan flyttade vi oss till sängen och tittade på ensam hemma 2, då somnade jin i sängen. 
Kl 14.30-15 vaknade jag till liv och vi fixade mat.
Kycklingbiffar, kokt potatis och sås. 
Jin åt rätt bra ändå så det tackar vi för👍👍

Igår somnade jin kring 18, vaknade igen vid 21 och då skickade jag iväg kim till Ica maxi för att köpa flytande Alvedon!  Som J vägrade ta så det fick bli supp istället. Sedan sov han fram till 09. 🙌👍 

Känner mig rätt så jävla hjälplös då jag inte kan varken Lyfta eller serva jin, jävla kryckor från helvetet!! 
Nu peppar vi för en bra natt och en glad kille imorgon :)


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!