världens bästa sjuksyster!



Idag var det dags att ta bort dom där jävla stygnen!!!
Fick en ung utländsk kvinna vid namn Sofia 
Hon var helt fantastisk!!!
Hon valde att ta bort stygnen med sax istället för rakblad som den förra sköterskan vilket gjorde denna process smärtfri 
Kände hur jag ville nita kärringen förra gången.
Så nu är jag fri från trådar.
På tisdag får jag låsa upp mitt knä ett snäpp, vet ni hur mycket jag längtar? 
Samma dag får jag även sluta gå med kryckorna inomhus 🙌🙌🙌
Som det ser ut / känns nu så tycker jag att mitt knä inte alls kommer vara så "perfekt" som jag hoppas på.
Den 3 januari är min sjukskrivning slut och ja.. Jag har lite bekymmer som följer med när deg kommer till hämta/lämna hos dagmamman. 
Men det löser sig :)





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!