Varför just jag...?

Två gånger detta år har jag varit magsjuk... vad fan har jag gjort för ont för att förtjäna det?
Måste tacka mina föräldrar som kom hit och lekte med Jin från 14.30-17.30. Jag deckade i sängen när Jin sov sin andra middag , klev endast upp för att öppna dörren åt mamma och pappa. Sedan la jag mig och slocknade direkt. Kändes som att jag sovit i 3 timmar när jag vaknade var 10 minut. Morfar tog med Jin ut på promenad så det enda jag hörde var mormor som höll på med disken, det kändes precis som när man bodde hemma 😍👍
Sååååå tacksam över att dom ju de rycka in. 
Har avbokat bvc imorgon . Tänker inte skicka dit Kim och Jin , vore ju mindre trevligt ifall dom smittar andra barn.

Nu ska jag sova igen.. har lyckats få i mig en halv munn med mjölk och en sked blåbärssoppa 



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!