dagen

Idag myste vi med mormor ett par timmar :)
Vi åkte även  till Jins farmor och åt mat.
Jin åt friskt både fläskfile och kyckling . Men godast var nog all majs han tryckte i sig. Han har fått någon dille på majs.. går nästan inte att erbjuda det till mat utan man får ge det som "efterrät" istället .

Jin har även sovit riktigt bra idag vilket gör mig jätteglad. Hoppas på bra väder imorgon eftersom jag ska promenera bort till lägenheten vi har fått erbjudande om . "Privat visning " dessutom 😄😄😄


Kim och Jin sover sedan länge -.- katten med. . Nu tänker jag bädda ner mig bredvid Jin och snarkar ikapp 💖 pappa Kim får sova vidare på soffan 




Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!