Pengar. .really?

Jag avskyr folk som tror att lycka är pengar. Pengar är inte lycka. Lycka kan inte köpas för pengar men det kan absolut göra vardagen lite ljusare.
men om man värderar saker framför allt annat så borde man verkligen tänka om.
Jag avskyr skryt! Oavsett Vad det handlar om.
Jag avskyr folk som pikar och trycker ner andra människor. 
Folk som tror att dom förtjänar mer lycka än andra.
 
Någonting som också retar gallfeber på mig är folk som får allting serverat På silverfat , otacksamma människor. Såna människor som bara ska ha och ha saker.
Det bränns under skinnet på mig när jag är i närheten  / hör folk prata om sånt här.
 
 
 
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Så jävla sant. Hatar skrytande människor!

2015-02-02 | 10:07:17




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!