G-fritt

Vet ni hur svårt det är att äta 100% glutenfritt???? 
Det är tamefan gluten i ALLT. 
Jag har börjat att rata gluten, min mage tål det enbart i små små mängder, har ätit laktosfria produkter ett tag för jag trodde att det var därför min mage gjorde så ont, det var det inte. Gluten var boven. 
Så nu försöker jag att hitta andra produkter istället för de som innehåller gluten. 
Enda jag har hittat som skulle passa mig är att äta LCHF
 Kan vara värt ett försök och se om magen blir bra :)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


anna

Hoppas att de ordnar sig, jag tror jag har laktosmage..fett störande..

sv; Tack så mycket Emma!

2015-06-21 | 19:39:41
http://fames.se/blondinas




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!