jag hatar mina grannar

Igår kväll hör vi hur det låter som ett barn som trippar på tå. 
Självklart tror vi att det är jin men kim upptäckte ganska snart att det droppar vatten i badrummet.. Från taket...eller rättaresagt från våran lampa!!!!!!  Hela lampkåpan var överfull med vatten och vi hör hur grannarna härjar..
Vi ringer jouren och det kommer en snubbe som kikat lite,går upp och ringer på hos grannarna men dom vägrar öppna.. 
Han kan inget göra tyvärr så det kommer en firma på måndag och ska kika på det
Det har dock slutat droppafrån taket men jag är så sjukt less på våra grannar.
Igår hittade vi även ett halvt uppeldat spelkort på våran balkong..eftersom det låg en massa aska kvar på bordet så antar jag att det slocknade där..Och om det landat i våran pantpåse?  Eller inte slocknat alls?
Listan kan göras så lång med saker jag avskyr att dom gör! 

JAG VILL VRÄKA DOM SMÅ KRÄKEN!
Sjukt less på den ffamiljen..


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!