Alltså 😍😍😍

- DETTA mina vänner är nog ett utav det absolut bästa och godaste jag vet!!!(feferoni) 
Medans folk sitter med sina hashtag fitspo / hashtag sommar2015 "grönsaker" så vräker jag i mig detta som godis.
Tror denna kommer finnas i max en vecka innan den är slut 👍

Idag var vi till tippen och kastade det gamla porslinet, morfar kom och passade jin.
Dom tog en väldigt kort promenad, för det började ösregna!!

Efter det åkte vi och storhandla. 
Vanligtvis när jag handlar så är det EN FULL kundvagn 
 Idag var den inte ena fylld till hälften... När vi kom hem upptäcker jag en massa saker som skulle varit med

Jaja vi har mat ett tag framöver iallafall ;)



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!