borlänge mormor och kupolen

Efter att jin sov sin middag(mellan 11-13) så åkte vi till Borlänge på besök hos Mormor :)
Kim köpte mat på Burger King medans jag valde sallad från & Ett Kök. 
Jag älskar deras sallader 😍😍😍😍

Hos mormor fick vi fika och jin lekte med en stor lastbil som mormor dammat av i förrådet(min storebrors gamla)

Sedan blev det en tur på kupolen, kika på lite sommarkläder till jin :)
Hittade massor med fina kläder, speciellt på H&M .
Så vi lär åka tillbaka dit igen och köpa en massa shorts till sommaren :)
Tänkte först köpa lapptäcket från Newbie men känner att det är onödigt då jin inte använder täcke ens :/ 

Iallafall så hittade vi skor till Jin som passar 😍🙌🙌🙌🙌🙌 ungen slipper gå barfota hela sommaren. Hemma lät jag han gå runt i dom och dom satt perfekt och han älskade.ljudet från skorna 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!