mors dag

- Ingen kan väl ha missat att det är Mors Dag.
Är evigt tacksam över att jag har en fantastisk mamma vid min sida 💖
Mamma och Pappa kom hit idag och bjöd ut oss på lunch. Mums.
Efter det åkte vi (precis som förra året) till plantagen och fick köpa oss (jag och Mamma) en varsin blomma.
Denna gång valde jag en riktig, det gjorde jag inte förra året :p
Inne på plantagen så raggade Jin allt vad han kunde på en liten tjej i 3-4års åldern ,hon var nog det absolut sötaste jag Har sett !!! Både kim och jag blev helt till oss för så urgullig var hon 😍😍😍 kim uppfattade att flickan hette Ester medans jag är säker på att hon hette Estelle 

Sen åkte vi hem och fikade ^.^


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Sandra j

Ser att ni vart på gubbens jobb :-p ni får gärna komma dit en annan dag så kan vi luncha ihop :-D

2015-06-02 | 05:47:23




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!