arbetsintervju och värdecheck

Igår var jag på en arbetsintervju :) jag och typ 9 killar var det, haha i detta samhälle då ingen vill bli stämplad som kvinnohatare så var jag nöjd när jag gick därifrån. 
Får väl se om dom hör av sig, har inga direkt stora förväntningar då det ändå bara gäller ett extrajobb innan/under jul.
Men vore Nice att få dryga ut sitt CV lite :)




Igår fick jag även hem "årsbesked " från h&m tillsammans med värdecheckar.
Jag hade seriöst handlat för nästan 11 tusen på ett år...
ELVA TUSEN?  vart fan kom dom pengarna ifrån?!?!?!?!  Well, fick värdecheckar till ett värde 550:-
Så gissa vem som ska shoppa lite.  Dock vägrst jag att handla i Falun. Dom har ingenting här!! Fortfarande 2015's vårkläder -.-



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!