full jävla rulle hela dagen

Idag var vi först till öppna förskolan i en timme så jin fick Springa av sig, sedan sprang jag in och visade upp mig samt bad om mail adress så jag kan skicka CV till ett ställe som jag fick höra behövde folk :)
Sedan for vi till Hedemora. 
Hemma hos Inga och Göran var Stefan och Joel och även Tarja :D inte träffat henne på..4 år???
Spenderade hela dagen med dom, kim och Stefan fixade nått med oljan i bilen samt pumpade däcken på barnvagnen 😂😂
Vi kärringar höll oss ute med barnen. 
Sedan dök Ida upp och vi åkte hem till dom.
Där lagade Stefan mat, var sjukt skeptisk till en början men fy helvete vad gott det var.
Stal receptet på en gång och ligger just nu och kollar efter en lämplig matkasse att beställa 😄😄
Bilder från idag ;







Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!