haha mammaFail

Jag snackar alltid om att jag vill att J ska bli Frisk nu.
Våran dagmamma har åkt på ryggskott och jin kan därför inte gå dit imorgon. 
När jag babblade med henne på telefonen berättade hon att den andra dagmamman var hemma med sjukt barn,vattkoppor närmare bestämt och frågade om jin haft det.
Det har han inte. 
Efter samtalet ringde jag den andra dagmamman och bestämde genast en dejt med henne + hennes dotter imorgon för att försöka få Jin smittad 😂😂😂😂
Vi håller tummarna för att jin får vattkoppor och kan smitta casey och Charlie efter det 🙌🙌🙌

Undra hur lång tid det tar för en att få symptom efter man utsatts för smitta? 



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!