så jävla less

På dessa bilder som folk postar på Facebook instagram eller dylikt. 
Bullmotherfuckingshit säger jag bara. 
Bara för att jag saknar någon betyder inte det att jag kastar mig över telefonen och MÅSTE berätta det för personen!!
"om h*N vill ha dig så kommer h*N säga det"
Haahahah ja såna människor har nog aldrig varit riktigt kära + blyga :)
Vissa saker tar tid, vissa saker kanske man inte klarar av att åstadkomma oavsett hur mycket mod man försöker ta till sig.
Och att man bryr sig så visar man det.
Men snälla lilla nån, nu är det så att tack vare den ytliga världen vi lever i så har folk minimala problem som dom själva blossar upp till Både ting som är störee än Ebola och cancer -,- hur fan ska jag ha tid att bry mig 24-7 om alla mina vänner?? 



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!