- fredag

Äntligen fredag säger jag som är arbetslös 😂
Jin sover just nu middag och idag måste vi storhandla för det ekar tomt överallt i kyl, frys och skafferi. 
Idag har vi ingenting inplanerat förutom att handla

Har även tänkt att jag ska färga håret ikväll, får se om jag orkar/känner för det.
Igår var jin helt magisk att Söva!!! Åt upp flaskan. Snurrade runt ett par varv i sängen för att hitta en bekväm ställning att sova i och vips så sov ungen 💙
Numera får han vara uppe till 19.30, vilket har gjort läggningen mycket enklare för mig :)
Så fort klockan passerar 18 är jin faktiskt en riktig fröjd.
Han leker rätt mycket "ensam" den tiden, sitter och kramas med mig i soffan eller vill ta en lång dusch (de Dagar han faktiskt får duscha)

Nen ikväll är det dusch som står på schemat :)



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!