Lilla J

Jin är inte så liten längre.
Ibland blir jag chockad över hur mycket han förstår. Att han förstår precis vad jag menar fast jag aldrig använt de orden tidigare i vissa sammanhang. 
Iallafall,  vi håller på att vänja honom av med nappen. Vilket går fruktansvärt bra (peppar peppar ta i trä)
Hos dagmamman har han bara nappen när det är dags att sova middag och han lägger själv den i sin egna låda när vi kommer innanför dörren på morgonen.
Här hemma har vi försökt att bara låta honom ha nappen när han ska sova / blir riktigt ledsen
ledsen. Idag har han inte använt nappen alls hos mormor men fick den när vi skulle åka hem

Det dryga är att napparna finns överallt i lägenheten, ena dagen letar man ihjäl sig efter en napp andra dagar gör man inget annat än kliver och sparkar på dom..så jin kommer lätt åt dom.
Jag gillat att ha några i sängen så man faktiskt vet vart dom finns, men lättare sagt än gjort att låta dom ligga kvar 😂😂

Nu peppar vi för att han ska kunna sluta med napp snart :)



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!