mammas lilla hjärta

- Idag gick jag inte fel när jag skulle hämta jin :)
Väl där möttes jag av tystnad. Inte en unge vad på gården, E&T hade gått hem och jin sov fortfarande i vagnen men han vaknade rätt fort av att höra min röst. 
Tyckte han såg allmänt slö ut när vi var påväg hem men tänkte inte mer på det då han faktiskt var nyvaken. 
Väl hemma i trappen märktes det hur slö han var, tog väldigt tid att ta dig upp de få trappstegen samt att han verkade inte orka gå..
Vi la oss i sängen och han bara stirrade och somnade nästan sittandes :/
Tog tempen och ja.. 39,2 men ingen supp fick han, istället tog vi oss en dusch tillsammans, det brukar han tycka är roligt och det funkade idag också. 
Sedan beställde vi faktiskt pizza!! 
Jin fick en egen med tomat och ost.
Självklart var beasåsen mycket roligare att äta än själva pizzan men lite fick han i sig iallafall :)
Sen var det dags för nattblöja och pyjamas samt supp, han somnade alldeles precis intill mig 💙 vi håller tummarna för en bra dag imorgon, för oss båda.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!